ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Αποστολή προϊόντων κατά την περίοδο των μέτρων λόγω του Covid-19. 

Ενημερώνουμε τους πελάτες μας ότι λόγω του νέου ιού Covid-19 ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των εμπορευμάτων λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας αυτής της περιόδου. Ζητάμε την κατανόηση όλων, δεδομένων των συνθηκών. Για οποιαδήποτε πληροφορία είμαστε στη διάθεσή σας στο τηλέφωνο 2103637200 και στο email info@www.coffeecup.gr 

 

Οι αποστολές πραγματοποιούνται με εταιρεία Courier/Μεταφορική της επιλογής του πελάτη και κατόπιν συνεννόησης μαζί του.

ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εξ’ ολοκλήρου τον πελάτη και καταβάλλονται από αυτόν κατά την παράδοση από την εταιρία courier/μεταφορική της επιλογής του.

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Όλες οι παραγγελίες υποβάλλονται σε επεξεργασία εντός 1-3 εργάσιμων ημερών. Οι παραγγελίες δεν επεξεργάζονται, δεν αποστέλλονται και δεν παραδίδονται τα Σαββατοκύριακα ή τις αργίες.

Αν αντιμετωπίζουμε μεγάλο όγκο παραγγελιών, οι αποστολές ενδέχεται να καθυστερήσουν μερικές ημέρες. Εάν θα υπάρξει σημαντική καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφώνου.

-Δεν υπάρχει η δυνατότητα πρότερης τηλεφωνικής ενημέρωσης από την Courier για την ακριβή ώρα παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση κωλύματος παράδοσης της αποστολής σας, η Courier θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συνεννοήσεις.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας αν κάποια είδη από την παραγγελία σας δεν είναι άμεσα διαθέσιμα. Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ενδέχεται να έχει εξαντληθεί το απόθεμα. Οι παραγγελίες που θα δοθούν από Σάββατο μεσημέρι έως και Κυριακή βράδυ εκτελούνται την  Δευτέρα. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι από 5-7 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τη περιοχή παράδοσης και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ

Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, μη διαθέσιμων προϊόντων εκ του προμηθευτή) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ

Η εταιρία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε πελάτες από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φροντίζει για την ενημέρωσή σας.

ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΘΕΝΤΑ ΔΕΜΑΤΑ

Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφουν σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη, πιστώνουμε το λογαριασμό του πελάτη.

Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος ώστε να μας γνωστοποιήσει εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι. Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:

  • Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστή.
  • Άλλα προβλήματα της διεύθυνσης. Μερικές φορές η ετικέτα μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και να μην είναι αναγνώσιμη από το μεταφορέα. Άλλες φορές ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα σε λάθος διεύθυνση.