Barista News

Καφές & αλλεργίες: Πως να προστατεύσετε τους πελάτες

Written by MARINA

Τα πάντα, από το γάλα αμυγδάλου έως τα καρύδια μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές αντιδράσεις σε πάσχοντες από αλλεργίες.

Εάν το cafe που εργάζεστε δεν είναι προετοιμασμένο για αυτό, μπορεί μια αλλεργία ενός πελάτη να σας οδηγήσει σε μια δαπανηρή νομική ενέργεια ή και σε ακόμα χειρότερες συνέπειες. Ως barista ή ιδιοκτήτης επιχείρησης, θα θέλατε να βεβαιωθείτε ότι κάνετε ό,τι μπορείτε για να αποφύγετε κάτι τέτοιο.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για το πώς εσείς και το προσωπικό σας μπορείτε να διαχειριστείτε τις αλλεργίες και να διατηρήσετε τους πελάτες σας ασφαλείς.

Επικοινωνία με τους καταναλωτές

Όσον αφορά την ευαισθητοποίηση, ο Peter πιστεύει ότι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πρέπει να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες και να ξεκινούν μία συνομιλία. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τους νεαρούς πελάτες, καθώς συχνά δεν γνωρίζουν τι μπορούν και δεν μπορούν να καταναλώσουν.

Πρακτικές συμβουλές για επικοινωνία με τους καταναλωτές:

Βεβαιωθείτε ότι τα ονόματα των στοιχείων του μενού σας είναι ξεκάθαρα και αποκαλύψτε με σαφήνεια πότε ένα ρόφημα περιέχει αξιοσημείωτες ποσότητες ενός συστατικού.

Ποτέ μην υποθέτετε ότι ένας πελάτης θα ξέρει τι υπάρχει μέσα σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο. Για παράδειγμα, το κέικ καρότου περιέχει μερικές φορές καρύδια. Σε αυτή την περίπτωση ονομάστε το κέικ καρότου με καρύδια αντί για απλά κέικ καρότου. Τοποθετήστε τις πληροφορίες σχετικά με τα αλλεργιογόνα στα μενού, τον ιστότοπο και τη σήμανσή σας.

Χρησιμοποιήστε μια καθαρή, μεγάλη και έντονη γραμματοσειρά. Θα μπορούσατε επίσης να χρησιμοποιήσετε σύμβολα μαζί με αντικείμενα για να υποδείξετε ένα αλλεργιογόνο. Μελέτες δείχνουν ότι οι περισσότεροι άνθρωποι περνούν μόνο 109 δευτερόλεπτα για να εντοπίσουν τι θέλουν από ένα μενού, επομένως αυτές οι πληροφορίες δεν πρέπει να υποβιβάζονται σε μία σκοτεινή γωνία ή υποσημείωση.

Προσεκτικός καθαρισμός

Ο προσεχτικός καθαρισμός είναι το κλειδί για την αποφυγή αλλεργιών. Συνιστάται η χρήση αυτόματων πλυντηρίων πιάτων και όπου δεν είναι διαθέσιμα.  «Στόχος μας είναι να αφαιρέσουμε τα αλλεργιογόνα ίχνη από αυτή την άποψη οι στόχοι του βακτηριακού καθαρισμού και του αλλεργιογόνου καθαρισμού διαφέρουν.

Πρακτικές συμβουλές για την πρόληψη

Διατηρήστε διαφορετικά προϊόντα σε δοχεία με επικάλυψη, αεροστεγή και χρωματικά κωδικοποιημένα. Βεβαιωθείτε ότι τα γεύματα ή τα ποτά που σερβίρονται σε πελάτες με αλλεργίες είναι χρωματικά κωδικοποιημένα ή επισημασμένα με κάποιο τρόπο, για να βεβαιωθείτε ότι όσοι το σερβίρουν γνωρίζουν ποιος είναι.

Δημιουργήστε μια τυπική διαδικασία λειτουργίας για την προετοιμασία γευμάτων και ποτών για πελάτες με αλλεργίες. Πρέπει να υπάρχουν σαφείς οδηγίες για το τι πρέπει να κάνετε όταν υπάρχει ή υπάρχει υποψία αλλεργίας. Πρέπει επίσης να υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με το είδος καθαρισμού που απαιτείται.

Συντάξτε έναν σχετικό οδηγό ενεργειών για να ακολουθήσουν όλα τα μέλη του προσωπικού.

Οι τροφικές αλλεργίες είναι εδώ για να μείνουν, και όσο πιο συχνές γίνονται στη ζωή των πελατών, τόσο περισσότερος λόγος υπάρχει για εσάς να τους δώσετε προσοχή.

Προγραμματίζοντας προληπτικά τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσετε τυχόν ενδεχόμενα προτού συμβούν, θα μειώσετε τον κίνδυνο και θα κάνετε την καφετέρια σας μια ασφαλή επιλογή για όλους.

Σχετικά με τον αρθργράφο

MARINA

Σχολιάστε